Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Als je op werkdagen voor 15.00 bestelt, dan wordt je pakketje dezelfde dag afgeleverd bij PostNL. Zodoende wordt het binnen 24 uur geleverd, afhankelijk van waar u woont. 


Door welke leverdienst wordt mijn bestelling bezorgd?

We hebben gekozen voor PostNL. Dit  betekent dat jouw bestelling via de post wordt bezorgd. Voor de verzendoptie ontvang je een verzendbevestiging met een Track & Trace code per e-mail.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je nog altijd geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code ontvangen? Dan is het uiteraard mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Wij verzoeken je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@must-havecommerce.nl met daarin jouw bestelnummer zodat wij de annulering direct kunnen verwerken.


Ik heb geen Track & Trace code ontvangen in de mail?

Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd. Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden.


Bestelling niet ontvangen na 7 werkdagen?

Neem direct contact op met onze Klantenservice.


Niet thuis bij ontvangst van order?

Indien u een order een bestelling is wat geleverd wordt aan de deur, dit bevat geen brievenbus-zending, zorg ervoor dat u thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen. Niet thuis? Laat dit weten in de opmerkingen.